Купить кредиты
Вы в общественном аккаунте. Если вы хотите начать игру или присоединиться к обсуждению, то вам нужно войти. Если же вы новичок, то сначала вам нужно зарегистрироваться.

Пресс-релизы: II.2 (Хорватия)

905 464 723
Страна: Лига:

Хорватия Lightbringer† - Kratki osvrt na sezonu

Počeo bih s akademijom. Ne bih trebao biti nezadovoljan, ali ipak jesam. Dobio sam dva jako dobra igrača, dok su neki dobili i previše takvih, kao što je recimo Poštar :P, ali ima i ekipa koje ništa nisu dobile, pa ajmo reći da ću preživjeti. O akademiji mi je sve ovisilo i nažalost nisam uspio da se plasiram u prvu ligu, jer je konkurencija bila prejaka, al šta ćeš idemo dalje. Na početku sam bio prvi i pomislio sam da ću nadmašiti prvu sezonu kad sam završio prvi u III-8 ligi, ali zbog manjka dobrih igrača zaostajao sam sve više za vrhom. Prije zadnjeg kola nisam znao hoću li završiti treći, četvrti ili peti, barem je bila napeta sezona :D. Završio sam treći i čekala me neugodna ekipa RK Red Dragons-a koja me uspjela iznenaditi pred 2000 vjernih navijača moje ekipe. Drugu utakmicu sam jasno dao do znanja igračima da ne smiju izgubit i uspjeli su ostvariti pobjedu sa šest golova razlike. I na kraju, u trećoj tekmi moji igrači su poludili i dali 14 golova više od protivničke ekipe i zasluženo prošli u polufinale. U polufinalu sam igrao protiv jake ekipe, RK Kustošija, koja je štedjela i u četvrtfinalu i prve dvije polufinalne utakmice protiv mene, dok sam ja sve ložio na jako visoko. Prvu sam jedva dobio na produžetke u gostima, dok me on razmontiro u drugoj. U trečoj sam uspio pogoditi taktiku, ali ekipa RK Kustošija je povećala važnost i nakon produžetaka izborila finale. Međutim to je bilo i očekivano. Moji igrači su bili odlučni i u tri ujednačene utakmice su izborili treće mjesto protiv ekipe CROATIAN ARMY. U finalu je RK KUstošija pobjedio prvog nositelja Vinske Mušice i to u dvije utakmice i izborio direktnu promociju u višu ligu, svaka čast :D. Vinske mušice to nije pokolebalo i u dvije utakmice baraža izbacio Metalac Kegelbajs. Ekipi Vinske Mušice svaka čast, a Metalac Kegelbajs dobrodošao u ligu :D. Još bih nešto rekao o donjem djelu talice. Ispale su ekipe: RK Morski Psi, RK Bjelovarska Bagra†, no name, ops united i ž pu. Nadam se da će te nam se brzo vratiti (ne mislim na RK Bjelovarska Bagra†). Umjesto ovih ekipa nam dolaze ekipe: Gerkhan und Kranich, We Blow Deep Throat, RK Carlstadt 047 i još dva jaka kluba iz moje bivše III-8 lige. Jedna od njih je Croatian Wolfpack koju je žpu izbacio prošle godine u polufinalu, a sad je došlo vrijeme za naplatu i Croatian Wolfpack je pobjedila ž pu u utakmici za promociju u II-2 ligu. Moram spomenuti da dobro razvija klub i da je jedan od kandidata za prvo mjesto. Drugi klub je imao fantastičnu sezonu. Uz pametne kupnje i malo sreće iz akademije, stvorio je jak tim s kojim je uspio ove sezone doći čak do finala kupa pobjednika kupova. Naravno riječ je o ekipi SIOUXI-a. U finalu je nažačost izgubio i to samo dva razlike, ali i dalje smo ponosni na tebe jegenda, svaka čast i tebi. Evo još jednom želim dobrodošlicu svim novim klubovima i želim vam fer i zanimljivu sezonu. Još malo što se tiče gradnje. Prošle su već dvije sezone i sad polako svaki menadžer bira svoj put ka što boljoj i uspješnijoj izgradnji. Ja sam odlučio malko zanemarit objekte i dići ću treći dan sezone jednu, ali najveću trokatnicu od 2500 mjesta i stvarno sam počašćen što ću na otvorenju stadiona, 103. dana sezone, ugostiti ekipu SIOUXI-a, svi ste pozvani. Razlog gradnji je što sam već prošle godine imao stalnu popunjenost od 2500, a sad kad tribina bude gotova imat ću kapacitet od 4300 mjesta i dobit ću veći medijski sponzor, kao i veća zarada od prodanih ulaznica. Dalje objekti idu normalno. Poručujem svima da dobro razmisle šta će i kako će, nije lagano i objekte dizati i stadion, tak da puno sreće i da donesete ispravnu odluku. Eto to bi bilo to, ispravka na mogućim greškama u pisanju, ipak nisam ja dio ppm magazina kao Poštar :P. Pozdrav :D

Уникальных просмотров: 48
Рейтинг пресс-релиза: Плохо - Средне - Превосходно
Эта функция - часть PRO пакета!

Возможность выпуска пресс-релизов

Обладатели PRO пакета имеют возможность публиковать пресс-релизы освещающие события, происходящие в Вашем клубе. В них Вы сможете опубликовать планы команды, прокомментировать вчерашний матч или сделать заявление перед важным матчем. Другие пользователи смогут прочитать и оценить Ваш пресс-релиз, кроме того, они могут ответить на него своим пресс-релизом.