Kupi kredit
Ste v javnem računu. Če bi radi igrali igro ali se vključili v razpravo, se morate prijaviti. Če ste nov uporabnik, se morate najprej registrirati.

Sporočila za javnost: III.8 (Hrvaška)

906 744 356
Država: Liga:

Hrvaška Croatian Wolfpack† - Osvrt na prvu polovicu regularnog dijela 1. sezone :)

Prva polovina prvog dijela prve sezone je iza nas. Zadovoljan dosadašnjim rezultatima, menadžer je igrače iz svog rukometnog "čopora" odveo na team-building, te ih počastio sa 4 gajbe piva, 4 litre Vodke, 4 boce Jagermeistera i 4 male bačvice vina. Istaknuo je kako je simbolika tih brojeva 4 upravo u ostvarenom broju bodova prednosti ispred drugoplasirane ekipe Skyrim koja već duže vrijeme vreba našem "čoporu" iza leđa. Menadžer se nada da će ovom gestom motivirati svoje igrače da se doigravanje dočeka još sa većim brojem bodova prednosti pred konkurencijom.
Novinar Eurosporta zamolio je menadžera da prokomentira konkurenciju u ligi, na što je on odgovorio: "Pa kaj da vam velim... konkurencija je žestoka. Neće nam biti lako u nastavku sezone, ali mi nastavljamo sa striktnim radom kakvog smo se i do sad držali. Inače, tu je nekoliko momčadi koje organizacijski vrlo dobro izgledaju. Klubovi koji se iznimno dobro razvijaju su zasigurno vrlo jaki Skyrim... u igračkom, taktičkom i organizacijskom smislu. Tu su i RK OTPISANI koje nikad nemreš otpisati kad je u pitanju borba za bodove, SIOUXI iz Dalmacije su se dokazali kao vrlo dobri i pametni trgovci, što je eto za razvoj kluba jako bitno. HRK ZAGORJE 2013 su na samom startu dogradili dvoranu na za sada impresivni kapacitet od 1600 gledatelja. Mislim da je to najveća dvorana u našoj ligi. Uz to, nisu zapostavili ni razvoj ostalih objekata u klubu. Dobro se razvijaju i Siscia, Atletico Jablanica, RK Solin, Ž pu, te naravno, iznimno borbeni RK Drid...". Novinar Športskih novosti upitao je menadžera što misli o ostalim klubovima iz lige. "Gledajte, u nekim klubovima ulaže se u nove igrače, a drugima više u klupske objekte. Mislim da će vrijeme pokazati da je infrastruktura puno važnija od dovođenja igrača. Zato poručujem svima da poput ranije spomenutih klubova nastave ulagati u objekte i stadion. Sigurno će im se to isplatiti. Iz ove lige moglo bi poniknuti mnogo vrlo jakih i uspješnih klubova. Također moram spomenuti da su uspjesi naših klubova u Nacionalnom kupu također dokaz da se ovdje dobro radi i iskreno vjerujem da će neki jednog dana uspjeti zaigrati i na internacionalnom nivou. Ovim putem pozdravio bih sve ligaške kolege menadžere. Živeli!", zaključio je menadžer Wolfpacka.
Nakon toga, druženje se nastavilo. U ime cijele momčadi, trenutno ozlijeđeni kapetan Siniša "Vuco" Mikulandra zahvalio je menadžeru kluba na dobrom dosadašnjem vodstvu, te upozorio svoje kolege kako se nipošto ne smiju previše podati alkoholu jer ih čeka još puno teških utakmica. Menadžeru se takav govor kapetana nije baš svidio, pa je Mikulandra zaradio klupsku suspenziju. Na novinarsko pitanje, hoće li Mikulandra biti kažnjen neigranjem slijedećih utakmica kad se oporavi od ozljede, menadžer je ipak odgovorio kako je Mikulandra prevažan kotačić u momčadi da ne bi igrao, ali će svakako osjetiti posljedice "narušavanja momčadskog duha", te da će za kaznu morati do kraja sezone, nakon treninga, vraćati ispražnjene gajbe u obližnji Konzum.
Upitavši Mikulandru što misli o takvoj menadžerovoj odluci, kapetan je pognute glave odgovorio kako nema komentara.
Spomenimo još da se u večernjim satima team-buildingu pridružilo nekoliko egzotičnih i oskudno odjevenih plesačica, te da se cijelo druženje otegnulo dugo u noć. U jutarnjim satima, prvi golman momčadi Danko "Bananko" Dragaš viđen je kako gmiže poput kišne gliste prema taksiju koji ga je čekao, a nekoliko minuta kasnije i mladi, perspektivni branič Stjepan "Baka" Slišković kako drži cipelu na uhu misleći da je mobitel i glasa se poput napaljenog jelena u doba parenja.
Ostaje nam vidjeti kako će momčad Croatian Wolfpacka nastaviti ovu zasad uspješnu sezonu.

Edinstveni pogledi: 45
Ocena sporočila za javnost: Slabo - Običajen - Odlično
Ta možnost je del PRO paketa!

Opcija za izdajo sporočila za javnost

Kot lastnik PRO paketa imate možnost izdaje izjave za javnost o klubskih dogodkih. Tu je mesto za objavo klubskih ambicij, komantarjev na preteklo tekmo, ali za izjavo pred pomembno tekmo. Izjave za javnost si lahko ogledajo in komentirajo ostali uporabniki, ki imajo tudi možnost komentiranja vaše izjave.